Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дунда С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Гуткевич С. О. 
Вплив управління на ефективність діяльності підприємств [Електронний ресурс] / С. О. Гуткевич, С. П. Дунда // Інтелект XXI. - 2013. - № 1-2. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2013_1-2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 548.523 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дунда С. П. 
Підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу як напрям розвитку підприємства [Електронний ресурс] / С. П. Дунда // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 2(2). - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_2(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.189 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дунда С. П. 
Розвиток підприємств харчової промисловості України: сучасний стан та проблеми [Електронний ресурс] / С. П. Дунда // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 4. - С. 161-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_4_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.622 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дунда С. П. 
Методичні підходи до оцінки розвитку підприємства [Електронний ресурс] / С. П. Дунда // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 8. - С. 82-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_8_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 95.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дунда С. П. 
Основні шляхи розвитку хлібопекарних підприємств [Електронний ресурс] / С. П. Дунда // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 5. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 466.215 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Дунда С. П. 
Стратегічні підходи до управління розвитком підприємств хлібопекарної галузі [Електронний ресурс] / С. П. Дунда // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 18. - С. 75-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_18_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.426 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Дунда С. П. 
Стратегічний вибір напрямів розвитку хлібопекарних підприємств [Електронний ресурс] / С. П. Дунда. // Ефективна економіка. - 2011. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_9_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.085 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кондратюк С. Ю. 
Формування механізму стратегічного розвитку підприємства [Електронний ресурс] / С. Ю. Кондратюк, С. П. Дунда // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 2. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_2_13
Розглянуто різні погляди науковців щодо сутності розвитку та надано власне розуміння цього поняття. З'ясовано, що пропонують розуміти під механізмом стратегічного розвитку вітчизняні та зарубіжні вчені. Досліджено основні теоретичні аспекти формування механізму стратегічного розвитку підприємства, обгрунтовано необхідність його застосування. Визначено основні елементи та запропоновано механізм стратегічного розвитку підприємства, використання якого забезпечить ефективне функціонування й розвиток суб'єкта господарювання в довгостроковій перспективі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 397.206 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Дунда С. П. 
Програма лояльності споживачів тов "єврокар" як стратегічний напрям менеджменту підприємства [Електронний ресурс] / С. П. Дунда, Н. В. Бортніченко. // Ефективна економіка. - 2016. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 379.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Коняга А. В. 
Теоретичні підходи до визначення поняття розвитку підприємства [Електронний ресурс] / А. В. Коняга, С. П. Дунда // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2018. - Т. 24, № 2. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2018_24_2_8
Сучасний етап розвитку економічної наукової думки характеризується переосмисленням традиційних підходів і методик управління соціально-економічними системами різних рівнів. Якщо в минулому вимірювання досягнень підприємств здійснювалося за допомогою таких методів управління розвитком господарюючих суб'єктів, які базувалися на управлінні фінансовими показниками діяльності, то теперішні реалії сучасного ведення бізнесу вимагають переосмислення основних чинників економічного розвитку. Сучасні умови діяльності багатьох підприємств характеризуються наявністю конкуренції, динамічністю ринкової кон'юнктури, суттєвими змінами у макросередовищі, які представлені тенденціями НТП, швидким старінням знань, виникненням нових сфер економіки, змінами способу виробництва і переходу від індустріальної до постіндустріальної економіки тощо. Тому поняття розвитку підприємства є досить суттєвим і потребує детального дослідження. Розкрито економічну суть поняття "розвиток підприємства", визначено закони, фактори та основні підходи до розуміння суті розвитку, а також проаналізовано основні проблеми розвитку підприємств. Розглянуто точки зору різних авторів щодо трактування поняття, що існують в науковій літературі. Досліджено класифікацію процесів розвитку та визначено основні характерні ознаки кожної з них. Проаналізовано спільні риси та відмінність понять "розвиток" і "зростання", а також з'ясовано їх зміст. Також визначено основні перешкоди, що виникають на шляху розвитку підприємства та їх вплив. Визначено суть поняття розвитку та його значення для діяльності підприємств за сучасних умов розвитку. На основі проведеного дослідження розкрито зміст поняття "розвиток підприємства" та надано авторське узагальнене визначення аналізованої категорії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.074 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Дунда С. П. 
Технологія форсайт як інструмент стратегічного менеджменту [Електронний ресурс] / С. П. Дунда, О. С. Ковтун // Молодий вчений. - 2017. - № 12. - С. 612-616. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_12_143
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.25 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Дідченко К. В. 
Формування пріоритетних напрямків розвитку ТОВ "СЛОБОДА КО" на основі проведення SWOT-аналізу [Електронний ресурс] / К. В. Дідченко, С. П. Дунда // Молодий вчений. - 2019. - № 1(2). - С. 446-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_1(2)__47
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.512 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Дунда С. П. 
Розвиток підприємства та оцінка факторів, що на нього впливають [Електронний ресурс] / С. П. Дунда. // Ефективна економіка. - 2016. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_12_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.177 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Рибачук-Ярова Т. В. 
Управління ефективністю операційної діяльності підприємств-виробників ігристих вин в умовах зростання імпорту [Електронний ресурс] / Т. В. Рибачук-Ярова, І. В. Тюха, С. П. Дунда // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2021. - Т. 27, № 2. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2021_27_2_8
Проведено дослідження сучасних ринкових умов функціонування вітчизняних підприємств-виробників ігристих вин та розробку практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності їх операційної діяльності. Встановлено, що ефективність операційної діяльності підприємств-виробників ігристих вин є необхідною умовою як виживання, так і розвитку, тому вимагає постійного пошуку резервів і шляхів отримання бажаних доходів. Проаналізовано динаміку виробництва, реалізації та імпорту вина ігристого в Україну за 2010 - 2019 рр. Відмічено суттєве скорочення обсягів виробництва вітчизняної продукції за щорічного зростання обсягів споживання українцями імпортних ігристих вин. Поступальне зростання обсягів продажу імпортованих ігристих вин протягом 2016 - 2019 рр. (із 2,74 до 11,8 млн пляшок) призвело до скорочення обсягів реалізації ігристих вин українського виробництва. Результатом такого падіння стало не лише погіршення показників операційної та збутової діяльності вітчизняних виробників ігристих вин, але й зниження їх ринкової вартості, що вимагає ініціації змін в організації операційної діяльності. Розроблено та запропоновано структурно-логічну послідовність етапів управління ефективністю операційної діяльності підприємств-виробників ігристих вин, представлену шістьма етапами: управлінський аналіз стану операційної діяльності; ініціація змін в організації операційної діяльності; формування операційної стратегії підприємства; формування програм розвитку операційної діяльності; реалізація заходів з удосконалення операційної діяльності та контроль результатів і стану операційної діяльності підприємства. Практична значущість обумовлена можливістю використання підприємствами-виробниками ігристих вин матеріалів дослідження для розробки комплексу заходів щодо управління ефективністю операційної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 481.513 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Рибачук-Ярова Т. В. 
Ефективна операційна діяльність — іманентна характеристика конкурентоспроможності та стратегічного розвитку суб’єктів ЗЕД [Електронний ресурс] / Т. В. Рибачук-Ярова, І. В. Тюха, С. П. Дунда // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2021. - Т. 27, № 4. - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2021_27_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.227 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Дунда С. П. 
Формування альтернативних стратегій підприємства методом динамічного SWOT-аналізу [Електронний ресурс] / С. П. Дунда, А. В. Тарануха // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2021. - Т. 27, № 6. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2021_27_6_8
Від рівня розвитку підприємств залежить процес виробництва матеріальних благ, задоволення потреб і життєвий рівень населення, економічна й екологічна безпека країни. Розуміння особливостей розвитку підприємств харчової промисловості передбачає оцінку власних ресурсів і потреб. Загострення конкуренції та зростання невизначеності зовнішнього середовища зумовлює необхідність використання методів стратегічного аналізу. Важливу роль при формуванні стратегій має SWOT-аналіз, який надає змогу скласти стратегічний баланс і проаналізувати можливі стратегії поведінки підприємства на ринку. Hозглянуто процес формування альтернативних стратегій підприємства методом динамічного SWOT-аналізу. Описано основну мету та завдання виконання SWOT-аналізу, його етапи. Увагу приділено недолікам класичного методу: суб'єктивізму вибору факторів зовнішнього середовища, неконкретним висновкам, швидкому старінню інформації, неврахуванню динаміки та рівня невизначеності зовнішнього середовища. Визначено відмінності класичного методу SWOT-аналізу від динамічного SWOT-аналізу. Розглянуто методику оцінки рівня відповідності пар факторів "сильні сторони підприємства/можливості підприємства". Підкреслено головні особливості підходу до оцінки пар "сильні сторони підприємства/можливості підприємства", якими є використання динамічної змінної - швидкості наростання або зниження відповідностей, а також урахування ступеня інформаційної невизначеності про поточне значення параметра, що оцінюється. Розрахунки проведено на матеріалах вітчизняного лідера пивної галузі ПрАТ "Оболонь". На основі проведеної оцінки швидкостей досягнення відповідності "сильні сторони підприємства/можливості підприємства" та відповідних розрахунків за означеною методикою побудовано матрицю зважених динамічних оцінок. Визначено зони реагування ПрАТ "Оболонь" на пари "сильні сторони підприємства/можливості підприємства". Запропоновано альтернативні стратегії для досліджуваного підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 670.916 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського